Återbesök, Yoshi

Var på återbesök hos veterinären i måndags och jag hade då gått ner 200 g. Fortsätt så sa veterinären. Nu snor jag mat från Saba, så vi får väl se hur det går med bantningen.
Hon tittade även på mina öron där det fortfarande fanns en antydan till inflammation, så jag ska få någon kortisonlösning påkletat på öronen två ggr per dag i 10 dagar, sen lite mer sällan så länge det är kallt ute. Och nu får jag bara gå ut på dagen och inget på natten som jag helst vill. det får vänta till i sommar säger matte.

Saba har flyttat in hos oss. Hon verkar lite tråkig, för hon vill aldrig leka med mig. När jag försöker så fräser hon åt mig och då blir jag lite stött. Men hon verkar ganska snäll, vi har hälsat på varandra och ligger ibland bredvid varandra i mattes säng.

Nej, nu ska jag ut medan det är ljust och se om jag kan fånga ngon sork eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0