Välkommen till vår egen blogg!

Djuren i huset har fått en egen blogg. Matte kommer på så tokiga saker när hon inte kan sova.

Vi som figurerar i bloggen är:

 

Chewie - jag är en svart Flatcoated retriever med mycket skutt i benen trotts att jag är 10 år gammal. Jag älskar alla, barn, vuxna, andra hundar och djur, speciellt min kattkompis:

 

Yoshi - jag är en helgrå huskatt som fyller 3 år i maj 2009. Jag är en snäll katt, utom när husse och matte försöker få i mig tabletter, då blir jag hal som en ål, vass som en nåldyna och kan spotta ut vilken tablett som helst!

 

Saba - jag kommer från Djurhjälpen i Vaxholm och jag tror jag är runt 4-5 år. Den 12 februari 2009 kommer jag flytta in med min nya familj, det ska bli spännande. Jag älskar att gosa, så jag tycker det ska bli så mysigt att få en egen familj att ta hand om.

 

Mer utförlig information om oss kommer så småningom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0